امکانات ویژه هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش : امکانات و فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید

امیر

تاریخ طرح پرسش  96/03/29

 

پرسش :  امکانات و فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید چقدر است ؟

پاسخ : با سلام ، هتل سیمرغ کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش بوده و در خیابان جهان واقع شده است. فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید شهر با اتومبیل ده دقیقه می باشد و دسترسی پیاده به مراکز خرید را ندارد. لازم به ذکر است هتل سیمرغ از معدود هتل های ساحلی جزیره کیش می باشد. این هتل در منطقه ای توریستی مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس و در مجاورت پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و دارای زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع می باشد و از 86 اتاق و 306 تخت خواب برخودار است. هتل سیمرغ کیش دارای محوطه ای زیبا و سر سبز با درختان نخل و گل و گیاه می باشد. گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز با اقامت در این هتل احساس آرامش بیشتری می نمایند.

برخی از امکانات هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97 شامل : ساحل اختصاصی ، باغ پرندگان ، دلفینارم  ، پارکینگ اختصاصی ، غواصی و قایق رانی ، ماهیگیری ، رستوران ، صندوق امانات اختصاصی ، لابی ، کلوپ مریم و پایاب جزیره کیش ، آموزش قایق سواری و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات در خصوص کیفیت این هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سیمرغ بازدید نمایید.

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

 

پرسش: امکانات هتل جام جم کیش

مهدی حسین

تاریخ طرح پرسش: 96/09/01

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص امکانات هتل جام جم کیش و ویژگی اتاق های چهار تخته این هتل بیشتر توضیح دهید؟

پاسخ: باسلام، هتل جام جم کیش جزء یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش واقع در قلب جزیره نیز می باشد. این هتل دارای 8855 هزار مترمکعب بوده و متشکل از پنجاه و یک باب اتاق  2، 3، 4 و 5 تخته می باشد. هتل جام جم کیش فاقد سوییت های یک خوابه و یا دو خوابه بوده و اتاق های چهار تخته این هتل در واقع یک باب اتاق با 4 تخت نیز می باشد.

هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی عالی برای گردشگران تور کیش فروردین ماه 97 برخوردار است و در نزدیکی بازارهای نظیر بازار ونوس، زیتون و مروارید و نزدیک به اماکن گردشگری نظیر اسکله تفریحی نیز می باشد و با دانشگاه جزیره کیش فاصله کوتاهی دارد. همچنین این هتل با فرودگاه جزیره کیش ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل جام جم کیش برای پذیرایی از مهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل جام جم بازدید نمایید.

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم

 

پرسش : نرخ هتل آبادگران کیش،نرخ اطاق 3 تخته

مرتضی نجفی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/04

 

پرسش : با عرض ادب و احترام قیمت هتل آبادگران کیش برای سه نفر و یک اطاق سه تخته در همین هفته را ممنون میشم سریعتر اعلام کنید؟

پاسخ : باسلام ، هتل آبادگران کیش یکی از هتل های دو ستاره بوده و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی ست و دارای سوییت های مجلل و زیبا و مجهز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره کیش پانزده دقیقه می باشد. هتل آبادگران کیش برای تفریح و خرسندی میهمانان تور کیش بهمن خود فضای در کنار دریا برای دوچرخه سواری و امکان سرو غذا از رستوران میر مهنا در نظر گرفته است.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت های تور کیش نوروز با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره قیمت هتل آبادگران کیش برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل آبادگران کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت ماه 97 شامل : چایخانه سنتی ، رستوران ، کافی شاپ ، لاندری ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه و غرفه ، سونا ، جکوزی ، استخر ، فضای سبز ، گشت دورن و برون شهری ، خدمات خانه داری ، اینترنت در لابی و اتاق ها ، سالن ورزشی ، گیم نت و کافی نت ، چایخانه در بام هتل و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آبادگران بازدید نمایید.

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در تور کیش تعطیلات نوروز





:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی